Uporaba družbenih omrežij na poroki

Avtor: 
Zaobljuba.si
Uporaba družbenih omrežij na poroki

Facebook in ostala družbena omrežja (Instagram, Twitter, Pinterest, …) so postala del našega vsakdana. Povezala so nas s prijatelji, sorodniki, znanci in v mnogih primerih s popolnimi tujci po vsem svetu. Tako so se ukoreninila v naša življenja, da jih preko pametnih telefonov uporabljamo praktično povsod, ne glede na čas in priložnost. Eden takih dogodkov, kjer so pametni telefoni in z njimi družbena omrežja vse bolj prisotna, so tudi poroke.

Je bil vaš prijatelj ali znanec v zadnjem času na kakšni poroki? Če, si upam trditi, da poznate večino podrobnosti te poroke. Če nič drugega, ste imeli verjetno priložnost vsaj videti, kako je bilo označeno njegovo ime na slavnostni večerji.

Ameriška študija (Wedding Paper Divas) je razkrila dejstva o uporabi družbenih omrežij povprečnega ameriškega svata. 

Torej, povprečen ameriški svat deli 22 fotografij poroke na družbenih omrežjih. 76 odstotkov jih fotografije poroke deli na Facebooku, 54 pa za to uporabi omrežje Instagram. Kar polovica svatov svoj položaj označi preko družbenega omrežja Foursquare. Presenetljivo in morda malo zaskrbljujoče je dejstvo, da 70 odstotkov uporabnikov omrežja Twitter svoj komentar odda med samim obredom ali slavjem.

Tudi vabila in odzivi na povabilo niso več takšna, kot smo jih bili vajeni nekoč. Tradicionalni odziv na povabilo (RSVP) je v Ameriki zasenčila digitalna povratnica. 63 odstotkov vprašanih je dejalo, da so se povabilu odzvali tudi na tradicionalen način, kar 80 odstotkov pa jih je za odziv uporabilo vsaj en digitalni kanal.

Kljub velikemu porastu uporabe družbenih omrežij na poroki, so ugotovili, da ženinu in nevesti še vedno ni vseeno, kje in kakšne fotografije se pojavijo v javnosti. 33 odstotkov ameriških svatov je povedalo, da sta jih mladoporočenca prosila, naj med njuno zaobljubo ne uporabljajo mobilnih naprav, kar 65 odstotkov vprašanih pa je moralo, pred objavo poročnih fotografij na svojih družbenih omrežjih, za dovoljenje povprašati mladoporočenca. 

Kakšen je vaš pogled na družbena omrežja v času poročnega slavja? Ste se sprijaznili z novimi trendi jih vzljubili ali še vedno prisegate na tradicionalne pristope?

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Prijava

Za všečkanje in oblikovanje sanjarnice je potrebna registracija - uporabi družbeno omrežje ali izpolni spodnji obrazec:

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

IZBERI NAJLEPŠO POROKO LETA

VŠEČKAJ fotografije tebi ljubih porok in s tem prispevaj svoj
glas v Zaobljubini tekmi za najlepšo poroko leta.

Glasuj

Pravila nagradne igre

  • POKROVITELJ NAGRADNE IGRE
Google+