Seminar - Kako se odločajo bodoče neveste?

Avtor: 
Zaobljuba.si
Kako se odločajo bodoče neveste?

Ali ste vedeli, da 93 % bodočih mladoporočencev išče poročne ponudnike na spletu? Vas zanima še več o tem, kakšne so nakupne navade bodočih nevest in kakšni so trendi digitalnega komuniciranja?

Pridružite se nam na BREZPLAČNEM SEMINARJU - Kako se odločajo bodoče neveste, ki bo v četrtek, 19. novembra 2015, v Centru kulinarike in turizma Kult316 v Ljubljani, s pričetkom ob 9.00. 

Na seminarju bomo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli med 140 nevestami o tem, kako poteka njihov proces organizacije poroke, govorili pa bomo tudi o spletnem nakupnem procesu in trendih digitalnega komuniciranja. Piko na i bo seminarju dodalo predavanje o poročnih trendih za prihodnje leto. Svoje znanje bodo delili z vami priznani strokovnjaki iz spletne agencije ENKI in Red Orbit ter priznana organizatorja porok Benjamin in Luka.

Število mest je omejeno, zato si čim prej zagotovite svoje!

 

 

PRIJAVITE SE >>>

 

PROGRAM

9:00–9:15: zbiranje udeležencev ob jutranji kavi

9:15–10:00: Kdo je virtualni potrošnik in kako ga ujeti? (Luka Žnidaršič, Red Orbit)

10:00–10:30: Kako se odločajo bodoče neveste? (Tjaša Lenardič, Zaobljuba.si)

10:30–11:00: Kako do vrhunske spletne strani? (Jaka Lenardič, ENKI)

11:00–11:30: Poročni trendi 2016 (Benjamin in Luka – Luka & Ben, wedding planning)

11:30: druženje

 

VEČ O VSEBINI PREDAVANJ

Kdo je virtualni potrošnik in kako ga ujeti? Predavanje bo ponudilo vpogled v nakupni proces spletnega potrošnika ter vas seznanilo s tipi spletnih nakupovalcev in s tem, kako jih skozi spletne marketinške kanale pripraviti do nakupa.

Kako se odločajo bodoče neveste? Predstavili vam bomo rezultate raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 140 nevest. Pogledali bomo, na kakšen način se odločajo bodoče neveste, kakšen je njihov tok rezervacij poročnih ponudnikov, kaj jim povzroča največ težav in kateremu mediju dajejo največji pomen. 

Kako do vrhunske spletne strani? Spoznali boste ključne faze, ki vodijo do vrhunske spletne strani: kako se zasnuje uporabniška izkušnja, kaj vse je potrebno predvideti, kako obiskovalcem zagotoviti intuitivno pregledovanje in kako preko spletne strani pospeševati prodajo. Govorili bomo tudi o tem, kaj nas naredi drugačne in kako lahko stopimo korak pred konkurenco.

Kakšni bodo poročni trendi v letu 2016? Seznanili vas bomo z vsem, kar se bo na poročni »sceni« dogajalo v letu 2016 ter kaj bo v prihodnjem letu nepogrešljiv del vsake poroke in čemu se bolje izogniti. Luka in Ben bosta spregovorila tudi o njunem pogledu na organizacijo poroke in z vami razrešila kakšno dilemo.

VEČ O PREDAVATELJIH

Luka Žnidaršič je bil v preteklosti mednarodni vodja delavnic za iskalni marketing in oglaševanje na družbenem omrežju Facebook pri eni največjih digitalnih spletnih agencij na področju CEE. Obenem je bil tudi spletni oglaševalski strateg za nekatere izmed največjih slovenskih in regijskih blagovnih znamk iz različnih panog. Trenutno deluje na področju snovanja strategij kot vodja SEM oddelka pri Red Orbitu. Je odličen poznavalec spletnega marketinga s praktičnim znanjem, kar pripomore k temu, da so delavnice in seminarji uporabni za udeležence.

Tjaša Lenardič je idejna in strateška vodja večkrat nagrajenega orodja za zabavnejšo in lažjo organizacijo poroke Zaobljuba.si (nominiran za najpodjetniško idejo 2013/14,  srebrno priznanje na Slovenskem oglaševalskem festivalu, priznanje PoMP – najboljši digitalni mediji, WEBSi – spletni prvak, zmagovalec primerjave poročnih portalov /MM/ in 2 x Netko zmagovalec). V okviru projekta skrbi za vse trženjsko-prodajne aktivnosti, raziskavo in razumevanje trga ter za nadaljnji strateški razvoj projekta.

Mag. Jaka Lenardič je direktor agencije ENKI, ki je že 3. leto zapored imenovana kot najboljša spletna agencija. Kot spletni strateg soustvarja obsežne spletne projekte za znane blagovne znamke, ki so prejeli preko 40 (tudi mednarodnih) nagrad, med drugim že 4. leto zapored za najboljši spletni projekt leta. Kot žirant je sodeloval v več žirijah (SOF, WEBSi, Diggit), trenutno pa je tudi član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije in mentor v številnih podjetniških programih.

Ben in Luka – Luka in Ben sta poročna organizatorja, ki pod blagovno znamko Luka & Ben, wedding planning skrbita za organizacijo šik in trendi porok. Mladoporočencem sta na voljo od začetka – od prvih  razmišljanj in vse do poročnega dne, ki ga preživijo skupaj. Pari jima zaupajo organizacijo poroke v celoti; z njimi jo skrbno načrtujeta glede na želje in pričakovanja – od vabil pa vse do srečnega dne, ko mladoporočenca izrečeta »usodni« DA.

 

PRIJAVITE SE >>>

 

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Prijava

Za všečkanje in oblikovanje sanjarnice je potrebna registracija - uporabi družbeno omrežje ali izpolni spodnji obrazec:

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

IZBERI NAJLEPŠO POROKO LETA

VŠEČKAJ fotografije tebi ljubih porok in s tem prispevaj svoj
glas v Zaobljubini tekmi za najlepšo poroko leta.

Glasuj

Pravila nagradne igre

  • POKROVITELJ NAGRADNE IGRE
Google+